wtorek, 3 marca 2015

Wielkie opóźnienie!

Wiem, że bardzo długo rozdział się nie pojawia, ale po pierwsze nie miałam zbyt dużo czasu na napisanie go, więc mam tylko i wyłącznie połowę, której nawet nie warto wam pokazywać na razie. Po drugie, przez jakiś czas miałam problemy z bloggerem i nie mogłam nic wam udostępniać (a chciałam zapowiedź części rozdziału, która jest już nie ważna, bo nastąpiła mała zmiana planów). Po trzecie, kiedy już wszystko było dobrze pojawiły się małe problemy w życiu prywatnym jak i tym szkolnym. Dzień w dzień coś i nie miałam nawet czasu usiąść i czegoś napisać, a jak czas się znalazł, to wena wzięła wolne i tak o. 

Jeszcze raz bardzo, ale to bardzo was przepraszam i mam nadzieje, że nadal ktoś czyta te moje wypociny, bo na prawdę się staram. 

Następne rozdziały, w tym ten, który dodam już niedługo będą prowadził powoli ku końcowi. Akcja potoczy się przyznam szybko i mam nadzieje, będzie tak jak chce żeby było i mi się nie odwidzi. 

Jeszcze raz PRZEPRASZAM :*

Urkaa Snape :*


1 komentarz:

  1. Zapraszamy do Katalogu Granger, zbierającego opowiadania, w których jednym z głównych bohaterów jest Hermiona Granger, u boku innych osób. Poza opowiadaniami z Granger w roli głównej, znajdziecie tu również wiele ciekawych konkursów, dyskusji i pomysłów, które mamy nadzieję wdrożyć najszybciej jak to tylko możliwe. Stwórzmy razem prawdziwe stowarzyszenie, rozwijajmy swoje pasje i poznawajmy nowych ludzi!

    katalog-granger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń